موسسه آموزش زبان فارسی پارسا با سابقه چندین ساله در خدمت تمامی گروه ها و علاقمندان به زبان و ادبیات فارسی است ....

دوره میان مدت «آموزش زبان فارسی»

زبان فارسی یا پارسی جزو قدیمی ترین زبان های دنیا و در کنار زبان یونانی، دومین زبان کلاسیک جهان محسوب می شود که بعد از آن زبان های لاتین و سانسکریت در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند. در حال حاضر زبان فارسی در ۲۹ کشور جهان صحبت می شود از جمله ایران، تاجیکستان، افغانستان،‌ ازبکستان و غیره که این باعث شده زبان فارسی در رده ششم زبان های جهان بعد از اسپانیایی و قبل از آلمانی قرار گیرد. این زبان از منظر ضرب المثل بین سه کشور اول دنیا قرار دارد. دامنه و تنوع واژگان زبان فارسی یکی از پر مایه ترین و بزرگ ترین زبان های دنیاست و فرهنگ لغاتی مثل فرهنگ لغات ۱۸ جلدی دهخدا و یا فرهنگ معین در ۶ جلد در کمتر زبانی دیده می شود. در زمینه ادبیات بین ۱۰ شاعر برتر دنیا ۵ شاعر فارسی زبان می باشند. این زبان یک سده قبل از لاتین و ۱۲ سده پیش از انگلیسی وجود داشته است و سیزدهمین زبان پرکاربرد در زمینه محتوای وب و اینترنت است.

یکی از عجایب و شگفتی های زبان فارسی این است که می توانید با کنار هم قرار دادن تعداد زیادی فعل یک جمله معنا دار تولید کنید. مثل: خواستم، بگم، برو، بگیر، بیار، دیدم، گرفته،‌خوابیده، رفتم، ببینم، میشه، آورد، دیدم، نمیشه، گرفتم، خوابیدم. از این رو یادگیری زبان فارسی در میان غیرایرانی‌ها مشتاقان زیادی را جلب کرده و شیرینی بیان و لذت بردن از این ادبیات کهن در زمینه های مختلف باعث شده غیرایرانی‌ها به یادگیری زبان فارسی روی آورند. آموزشگاه زبان فارسی پارسا نیز مفتخر می باشد که این زبان را به صورت کاملا کاربردی و با روش ها و متدهای جدید به علاقه مندان آموزش داده و به پیش برد یادگیری زبان فارسی بین غیر فارسی زبانان کمک نماید.

در دوره میان مدت آموزش زبان فارسی فراگیر با حضور در حدود 300 ساعت آموزشی به یادگیری مهارت های چهارگانه زبان (شنیدن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن) می پردازد. در این دوره فراگیران با جدیدترین روشهای آموزش زبان به شیوه ای کاملا ارتباطی و کارمحور در موقعیت های مختلف زبان فارسی را می‌آموزند.

برنامه این دوره به قرار زیر است:

نوآموز             11 روز          22 ساعت
مقدماتی         41 روز          82 ساعت
میانی             51 روز          102 ساعت
فوق میانی       51 روز         102 ساعت

مجموع           154 روز        308 ساعت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *